reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Romana Schlesinger

Romana Schlesinger

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudskoprávna aktivistka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

V mene rodiny: Zložte zbrane. Aspoň na tie Vianoce.

Romana Schlesinger

V mene rodiny: Zložte zbrane. Aspoň na tie Vianoce.

To, čo sa deje v našich vnútrach je už teraz viac ako alarmujúce. Je to denno-denný stres a tlak, denno-denná skepsa, smútok a zapínanie obranných mechanizmov. Je to totálna psychopatia bežného dňa, kedy sa človek bojí otvoriť internet,  čítať správy, rozmýšľa, čo by ešte mohol lepšie povedať alebo urobiť preto, aby ľudia v roku 2014 pochopili, že šťastie chce každý.

  • 17. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 292x
  • 88
Povedala som politike Áno

Romana Schlesinger

Politika Povedala som politike Áno

Tento rok vstúpil SMER do registrovaného partnerstva. Zobral si KDH. Svedkami obradu boli ústavná definícia manželstva a ústavné zmeny v justícii. Obrad sa konal v Národnej rade Slovenskej republiky, za účasti vzácnych hostí a hostiek. Hlavnými sponzormi tohto podujatia, ktoré zahŕňalo pytačky, samotnú ceremóniu i dožinky boli daňoví poplatníci a daňové poplatníčky SR. V tomto prípade bez ohľadu na sexuálnu orientáciu alebo rodovú identitu.

  • 26. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 71
Chcem pomôcť tradičnej rodine.

Romana Schlesinger

Chcem pomôcť tradičnej rodine.

Som jeden zo 400tisíc podpisov, ktorý by odo mňa žiadna aliancia ani združenie nikdy nedostali, ak by boli otázky položené opačne.

  • 29. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
Ako som prežila Lampu s Vladimírom Palkom

Romana Schlesinger

Ako som prežila Lampu s Vladimírom Palkom

Keď mi napísal Štefan Hríb s ponukou na Lampu s Vladimírom Palkom, moja prvá myšlienka bola – chcú ma zdiskreditovať. Už im asi lezie na nervy tá záplava pozitívnych dúhových článkov a rozširujúci sa rad podporovateľov LGBT práv. Isto si na mňa vymysleli nejakú kulehu. Tak teda, prijmem, alebo sa mám naozaj čoho báť a odmietnem?

  • 13. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 285
Prísť či neprísť na Dúhový Pride Bratislava 2011?

Romana Schlesinger

Prísť či neprísť na Dúhový Pride Bratislava 2011?

22.máj 2010: V Bratislave sa zišlo približne 1200 farebných a usmiatych ľudí. Prišli vyjadriť svoju podporu podujatiu, ktoré otvorilo v spoločnosti nespočetné množstvo diskusií – o ľudských právach a o absencii legislatívy zrovnoprávňujúcej neheterosexuálnych ľudí.

  • 22. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 58
reklama
SkryťZatvoriť reklamu